BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

?GAZETELER DİJİTAL REKLAMA DA AĞIRLIK VERMELİ?

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, gazetelerin ekonomik anlamda gelirlerini artırmaları için internet haber siteleri üzerinden dijital reklam gelirine yönelik çalışmalara ağırlık vermeleri gerektiğini söyledi.

BİK tarafından Mevlana Kalkınma Ajansı (MEVKA) işbirliği ile Konya yazılı basını ve internet haber sitelerinin reklam bölümünde çalışanlara yönelik ?Yerel Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi? projesi kapsamındaki eğitim semineri düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene, BİK Genel Müdürü Yakup Karaca, Anadolu Gazete Sahipleri Temsilcisi ve BİK Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan, MEVKA Genel Sekreter Vekili Savaş Ülger, BİK Konya Şube Müdürü Özden Konur, Basın Yayın ve Enformasyon İl Müdürü Abdurrahman Fidancı, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Konya Basın Konseyi Başkanı Mustafa Tatlısu, Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Osman Yavuz ile medya temsilcileri katıldı.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Kayseri'ye şiddetli fırtına uyarısı

Başkan Büyükkılıç'a 'hayırlı olsun' ziyareti

AB fonu ile elektrikli çöp toplama aracı satın aldı

Kazakbaev’den Başkan Büyükkılıç’a ziyaret

Çocuklara Özel Şenliği’e ücretsiz ulaşım imkânı

"Kayseri, Türkiye'nin tarımsal üretim merkezi olacak"

Başkan Palancıoğlu muhtarlarla buluştu

Yalçın: “Vatandaşımızın yaşam çıtasını çok yükselttik”

Büyükkılıç'tan Pınarbaşı'nda muhtarlar zirvesi

Cumhur İttifakı belediye başkanlarını ağırladı

Büyükşehir Meclisi’nden hobi bahçesi kararı

Kayseri İstihdam Fuarı 14-15 Mayıs'ta yapılacak

Yeşil Dönüşüm Toplantısına Sanayicilerden Yoğun İlgi

Erciyes’te ağaçlandırma töreni

Melikgazi Belediyesi ilaçlama çalışmalarına başladı

Mobilyada Moda Show 20-28 Nisan’da