İSTİKBAL MOBİLYA TRENDLERİ BELİRLEYEN MARKA OLMAYI HEDEFLİYOR

İSTİKBAL MOBİLYA TRENDLERİ BELİRLEYEN MARKA OLMAYI HEDEFLİYOR

Türkiye´nin lider mobilya markası İstikbal yeni çizgilerini, Türk mobilya endüstrisini yurtiçi ve yurtdışından gelen misafirlerle buluşturan İstanbul Mobilya Fuarı´nda tüketicinin ve profesyonellerin beğenisine sunarken, global ölçekte trendleri belirleye

Türkiye´nin lider mobilya markası İstikbal yeni çizgilerini, Türk mobilya endüstrisini yurtiçi ve yurtdışından gelen misafirlerle buluşturan İstanbul Mobilya Fuarı´nda tüketicinin ve profesyonellerin beğenisine sunarken, global ölçekte trendleri belirleyen marka olmayı hedefliyor?.
İstikbal Mobilya basın ajansı tarafından yapılan yazılı açıklamada Türkiye´nin en büyük mobilya fuarına İSMOB´a 4 ayrı Ürün Concepti, 2 genç odası ve farklı yatak concepti ile katılacak olan İstikbal, her yıl olduğu gibi 2017 yılında da mobilya trendlerini belirleyecek çalışmalara imza atmayı hedeflendiği vurgulanarak , 2016 yılının büyüme ile kapatıldığı kaydedildi? Açıklamanın devamında şöyle denildi? ?İstikbal olarak, 2017 yılı markamızın 60. Yılı olup, mobilya sektörünün en köklü en eski ve açık ara lider markasıyız. 60 yıllık deneyimimizden aldığımız güçle bu yıl da yine yeni ürünlerle pazara yön vermeyi ve liderliğimizin verdiği özgüvenle en yakın rakiplerimiz arasındaki farkı daha da derinleştirmek istiyoruz. Farklılaştırılmış pazarlama stratejilerimizle bu yıl yüzde 12 büyümeyi ve mobilya sektöründeki liderliğimizi pekiştirmeyi hedefliyoruz. İstikbal olarak Temel hedefimiz olan 2023 yılında dünyanın en büyük ilk 3 mobilya üreticisi arasında yer alma iddiamız doğrultusunda yol almaktayız. Bizi bu hedefe ulaştıracak yatırımlara ağırlık vermenin yanı sıra, tasarım anlayışımızı da sürekli yenileyerek, markamızı dünyanın en iyileri arasına görmenin gururunu ülkemize yaşatmak için çalışıyoruz. Çünkü biz markamızı estetik ve ekonomik bir unsur olmanın yanında milli bir değer haline getirmek istiyoruz. Avrupa´nın en büyük mobilya üreticisi olarak 2017 yılında da koleksiyonlarımızla sektöre yön vereceğimize, doğru ve başarılı tasarımlarla bu yıl da öncü rolü üstleneceğimize inanıyoruz. Koleksiyonlarımızda yemek odasından oturma grubuna, genç odasından yatak odası ve yatak, ev tekstili, halıya kadar, bir evin ihtiyacı olan tüm mobilya ürünlerini her kesimden kullanıcının beğenisine sunmaktayız. Bu yıl koleksiyonlarımızda krem tonlardan koyu renklere kadar birçok farklı renk yer alıyor. Klasik ürünlerden modern çizgilere, her kesimden, her beğeniye hitap edecek tasarımlarımızla tüketicilerimizle buluşacağız. Tüketicisinin hayatına girdiği günden bugüne İstikbal her zaman yeniliklere açık bir marka kimliği taşımıştır. Tüketicimizin ihtiyaç ve beklentilerine uygun koleksiyonları sadece estetik yönüyle değil; kalite, konfor ve fonksiyonellik perspektifiyle üretmek bugün bizi güvenilen bir marka haline getirmiştir. İstikbal markası olarak, İSMOB Fuarı´nın sektöre çok önemli katkısı olduğunu düşünüyoruz. Özellikle nihai tüketicilerin zevk, beklenti ve tercihlerinin esnek bir yapıda çok hızlı değiştiği günümüzde geleceğin trendlerinin belirlenmesinde İSMOB Fuarı´nın büyük ve ciddi bir katkısı var. Mobilya sektöründeki oyuncuların ve tüketicilerin bu fuarlara gösterdiği ilginin de organizasyonun önemini artırdığını söyleyebiliriz. Tüm fuarlar gibi bu fuar da tüketicinin doğrudan fikirlerini almak adına çok önemli bir fırsat. Bu geri bildirimler bizim tasarımlarımız, koleksiyon içeriğimizi geliştirmemiz ve tüketiciye daha da yakınlaşmamız adına önemli bir kılavuz. Fuarda bir yandan yurtdışı potansiyel müşterilerimizle, diğer yandan da yurtiçinde faaliyet gösteren bayilerimize yeni dönemdeki tasarım anlayışımızı sunmaktayız. Bu önemli buluşmanın sektörün önemli bileşenlerinin fikir ve düşüncelerini almak anlamında oldukça önemli olduğunu söyleyebiliriz


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

"Suriyeliler gidince batacaksak bugün gitsinler batalım"

“Kayseri pastırması AB coğrafi işaret tescili alan 22’nci ürün olacak”

“İstihdamdaki artış, üretimi ve ihracattaki artışı tetikleyecektir”

Aralık ayında 150 ülkeye 308 milyon 759 bin dolar ihracat yaptık”

Tomarza'nın kabak çekirdeğinin pazarı genişleyecek

Erciyes Kayak Merkezi İngilizlerin dikkatini çekiyor

“2023 yılı ihracat rekoru tüm sanayicilerimizin başarısıdır”

Erciyes Kayak Merkezi'ne sezonun ilk charter seferi Çekya Cumhuriyeti’nden

"İşsizlik rakamındaki gerileme sevindiricidir"

Tomarza'da kabak çekirdeğinde seri üretime geçildi

Erciyes Anadolu Holding'ten "ihracat" başarısı

155 ülkeye 299 milyon 822 bin dolar ihracat yaptık

yapısal reformlara odaklanılmasını isabetli buluyoruz

Dünyanın ilgisini çekecek "turizm" yatırımları

ilk 500 büyük sanayi kuruluşu arasında yer alan 17 Kayseri firmasını tebrik etti

Başkan Büyükkılıç: "Artık ihtisas fuarları ile Kayseri'miz gündemde"