TOPLU ULAŞIMDA

TOPLU ULAŞIMDA

MEMNUNİYET ARTIYOR

Büyükşehir Belediyesi Kayseri Ulaşım A.Ş. 2017 İlkbahar-Yaz dönemi yolcu memnuniyeti anketi düzenledi. 10 Mayıs-04 Haziran 2017 tarihleri arasında toplam 953 yolcu ile yüz yüze görüşme yöntemiyle gerçekleştirilen anket çalışması sonuçlarına göre yolcuların Kayseri Ulaşım A.Ş.´nin sunduğu hizmetlerden genel memnuniyet düzeyi 2016 yılına göre %7 artış gösterdi.

Kayseri Ulaşım A.Ş. Organize sanayi-İldem ve Cumhuriyet Meydanı- Talas Cemil Baba Tramvay hatlarında gerçekleştirilen 2017 yılı ilkbahar-yaz dönemi yolcu memnuniyeti araştırması sonuçlandı. Avrupa Birliği EN 13816 Toplu Taşımacılıkta Hizmet Kalitesi standardı uyarınca düzenli olarak yolcu memnuniyeti ve müşteri araştırmaları gerçekleştireceklerini belirten Kayseri Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu, çıkan sonuçların uygulanabilir ve somut projelere dönüştürüldüğünü belirtti. Yolcu Memnuniyeti araştırması ile sundukları hizmetin kalitesi ile ilgili yolcuların algı düzeylerini ölçtüklerinin altını çizen Gündoğdu, hedeflerinin koşulsuz yolcu rahatlığını sağlamak olduğunu söyledi.

Ulaşım A.Ş.´nin araştırma sonrasında çıkan bazı sonuçlar şu şekilde:

-Raylı sistem yolcularının meslekleriyle ilgili soruya verdikleri cevap neticesinde, yolcuların %50´ sinin öğrenci , %23?ünün ücretli çalışan-işçi ve %7´sinin emekli olduğu görüldü.

- Yolculuk amaçlarında %44 oranla evden okula yolculuklar ilk sırayı alırken, ikinci sırayı %32 ile evden işe yolculuklar aldı.

- Yolcuların, tramvayı kullanma sıklıklarında, ?Haftanın her günü´ cevabının oranı %57 olurken, ?Haftada birkaç defa´ kullananlar %24, ?iş günlerinde´ kullandığını belirtenler %10 oldu.

- En fazla memnuniyet duyulan beş hizmet kriteri güvenlik sistemleri (sarı çizgiler, sesli uyarılar, aydınlatma v.b.), istasyonların temizliği, tramvay hizmetlerinin genel durum ve şartları, tramvayların diğer toplu taşıma araçlarına göre beklentileri karşılaması ve araç içi bilgilendirmeler olarak belirtildi. 

- Raylı sistemle ulaşımda memnuniyet oranı geçen yıla göre %7 artış gösterdi.

Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu, Avrupa Birliği´nin EN 13816 Toplu Taşımacılıkta Hizmet Kalitesi standardında belirtilen hizmet kalitesi kriterleri ve araştırma metodolojisi esas alınarak yapılan Kayseri Ulaşım A.Ş. 2017 İlkbahar-Yaz Dönemi yolcu memnuniyeti araştırmasının, yolcuların demografik yapısı, yolculuk karakteristikleri, sunulan hizmetlerden duyulan memnuniyet düzeyleri, yolcuların beklentileri ve yolcuların iyileştirilmesini istedikleri hizmetleri kapsadığını kaydetti.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Başkan Büyükkılıç, AK Parti Kayseri İl Başkanlığı Yönetim Kurulu Toplantısı’na katıldı

Kocasinan, drone ile tüm açık alanları ilaçlıyor

Başkan Büyükkılıç’a şehrin tebrik ziyaretleri sürüyor

Genç dostu başkan, öğrencilere TBMM gezisi sözü verdi

Engelli ve eski hükümlü hibe desteği

23 Nisan'a özel "çocuk treni" yola çıkıyor

Çocuk Başkan, Çanakkale gezisi talimatı verdi

Başkan Yalçın'a 23 Nisan ziyareti

Kayserililer, Gök Gözlem Evi ile uzayın derinliklerine yolculuk yaptı

Kayseri Çocuk Kitap Fuarı ve Şenliği yoğun ilgi görüyor

Kayseri OSB’de Teknik Kampüsün Temelleri 2025’te Atılacak

Yeşil projesi ile hava kirliliğinin azaltılması için önemli bir adım atıldı

23 Nisan mesajında çocuklara özel projeleri sıraladı

Drift atan sürücüye 38 bin TL ceza

Her ay 225 çölyaklıya gıda paketi

Özhaseki'den Büyükkılıç'a "hayırlı olsun" ziyareti