Tarih: 22.09.2012 10:09

4+4+4 SİSTEMİ HİZMET KALİTEMİZİ DÜŞÜRDÜ

Facebook Twitter Linked-in

Kayseri Minibüsçüler ve Servis İşletmecileri Esnaf Odası Başkanı Yavuz Ay, “İlköğretim ve liselerde tek giriş, çift çıkış olduğu için zorlanıyoruz. Tabi bu zorlamanın da altından kalkarız. Tüm çalışanlarımızla el birliğiyle bu sıkıntının da üstesinden geliriz. Bu hafta sonuna kadar tüm aksaklıklar çözülecektir diye düşünüyorum. Bizler Milli Eğitimin önemli parçalarıyız. Bakanlık yeni sistemi getirirken servis ayağını da düşünmesi gerekiyordu. 4+4+4 eğitim sistemi bizi zorladı. Bu nedenle hizmet kalitemiz de düştü.” ifadelerini kullandı.
Toplam 794 araç ve şoförle yaklaşık 50 bin öğrenciye hizmet ettiklerini söyleyen Ay, şoförlerin eğitim seminerlerine katılarak sertifika aldıklarını, önümüzdeki günlerde de Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından sınav yapılacağını sözlerine ekledi. Başkan Ay ayrıca servislerin tamamında araç takip sisteminin ve yüzde 50 kapasiteli güvenlik kameralarının olduğunu belirtti.
Servis ücretlerinin geçen yıla oranla 5 TL artığını belirten Ay, “Servis ücretlerinin 0 - 5 kilometrede 90 TL olan fiyatı yüzde 4’lük bir artışla 95 TL’ye çıkarıldı. Ücret konumuz öncelikli değil. Önemli olan çocukların güvenliği ve ahlak çerçevesinde hizmet vermek. Geçen yıl deprem nedeniyle Van’dan gelen öğrencilerimiz vardı. Bu nedenle geçen yıl, depremzede öğrenciler ile birlikte maddi durumu iyi olmayan yaklaşık 600 çocuğumuzu ücretsiz taşıdık.” şeklinde konuştu.

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —