İSTİKBAL´DEN

KOSOVA´YA İKİ MAĞAZA

Yaşam 24.08.2015 09:09:56 0
İSTİKBAL´DEN
Haberi Sesli Oku

 Ülkemizin lider mobilya markası İstikbal, yurtdışı pazarlarda yaygınlaşma ve daha fazla tüketiciye ulaşma hedefi doğrultusunda yatırımlarına Kosova ile devam ediyor. Son olarak Kosova´nın Gjilan ve Ferizaj şehirlerinde aynı günde 2 mağaza birden açan İstikbal´in yurtdışı mağaza sayısı 334´e ulaştı.
Türkiye´nin lider mobilya markası İstikbal, yurtdışı mağazalaşma operasyonu çerçevesinde Kosova´da 1 günde 2 mağaza birden açtı. Kosova´nın Gjilan ve Ferizaj şehirlerinde açtığı 2 mağaza ile İstikbal, yurtdışı mağaza sayısını böylece 334´e ulaştırdı. Bir evin ihtiyacı olan ve her zevke hitap edebilen koleksiyona sahip olan İstikbal, Gjilan şehrinde 1.500 metrekarelik, Ferizaj şehrinde ise 800 metrekarelik mağazasıyla Kosovalı tüketicilere hizmet verecek.
Mağaza açılışlarına Boydak Holding CEO´su ve İstikbal Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Memduh Boydak, Kosova Türk Temsil Heyeti temsilcileri ile Gjilan Belediye Başkanı Lutfi Haziri ve Ferizaj Belediye Başkanı Muharrem Svarqa katıldı.
Açılışta konuşan Boydak Holding CEO´su ve İstikbal Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Memduh Boydak, ?İstikbal markamız Avrupa´nın en büyük mobilya üreticisi konumunda. Bu konumumuzla 2023 yılında dünyanın en büyük 3 mobilya üreticisinden biri olma hedefiyle mağazalaşma faaliyetlerimize devam ediyoruz. Küresel hedefler koyan ve hayata geçiren bir marka olarak hedef pazarlara ve tüketicilere daha yakın olmak, onlara çok daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla 2015 yılı sonunda planladığımız gibi yurtdışı toplam mağaza portföyümüze 32 yeni mağaza daha eklemiş olacağız. Şu an 50 ülkede bulunan 300´den fazla münhasır mağazamız ve yaygın ihracat ağımızla toplamda 100´den fazla ülkede ürünlerimiz satılıyor. İhracatımız günden güne artıyor. Kosova´da hizmete açtığımız 2 mağaza da bu ağın genişletilmesi adına önemli bir adım oldu? değerlendirmesinde bulundu?
İstikbal markasının mobilya sektöründe açık ara lider olduğunu belirten Memduh Boydak, ?Boydak Holding olarak lokomotif sektörümüz mobilya? İstikbal markamız da mobilya sektörünün tartışmasız lideri konumunda. Markamızın dinamik, yeniliklere hemen adapte olan yapısı, liderliğinin arkasındaki en önemli itici güç. Yeniliğe dayalı büyüme stratejisi olan markamızla ürünlerimizi bugün Avrupa´dan Asya´ya, Orta Doğu´dan Kuzey Afrika´ya ve Amerika´ya kadar tüketicilerle buluşturuyoruz? diye konuştu.