Telekomun Türkiye genelinde 12 Bölge müdürlüğünde gerçekleştirdiği “Büyük Müşteri Buluşmaları 2013” etkinliği ilimizde de gerçekleştirildi. Katılımcılara fiber altyapı üzerinden; kurumsal firmalara değer katan ses hizmetleri, data/internet çöz
Türk Telekom Kayseri Bölge Müdürlüğü ev sahipliğinde tertiplenen "Büyük Ölçekli Müşteri Buluşmaları" etkinliğine ilimizde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmaların yöneticileri iştirak etti...
Toplantıda bir konuşma yapan Türk Telekom Kayseri Bölge Müdürü, Muhammed Katmer Türk Telekom’un 3D vizyonu doğrultusunda büyümeye devam ettiğini; değer odaklı müşteri hizmetleri, dijital yaşam dönüşümü, dünyaya açılım ve bölgesel büyüme hedefleri ile çalışmalarını sürdürdüğünü dile getirdi.
Katmer , sözlerinin devamında şunları kaydetti... “Türk Telekom’un bu özelliklerini kullanan işletmelerimiz, günümüzün zorlu pazar koşullarında daha güçlü hale gelerek, rakiplerine fark atma şansını yakalıyor. Türk Telekom, dünyayı dört kez çevreleyecek uzunluktaki fiber altyapısı ile işletmelerin ve sanayicilerin sektörel rekabet güçlerini daha da artırmalarında önemli bir rol üstleniyor. Müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımız doğrultusunda, hizmet kalitemizi daha da artırmak için büyük yatırımlar yapıyoruz. Türk Telekom olarak yeni hizmetlerimizle müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz.”
Toplantıda söz alan Türk Telekom Büyük Kurumsal Segment Direktörü Gürkan Arpacı ise “Türkiye’nin 81 ilinde büyük ölçekli firmalara; ses, internet, data iletişimi, mobil ve yönetilebilir servisler olmak üzere her kulvarda değer katttıklarını belirterek şöyle konuştu.... ``Bu doğrultuda, 2013 yılı başında yaptığımız yeni organizasyonel dönüşüm ile Büyük Kurumsal Segment Müşterilerimize özel hizmetler sunmayı hedefledik. Çok daha fazla adette büyük ölçekli müşterimize her biri konusunda uzman ve deneyimli kurumsal müşteri danışmanları atadık. ``