Talas Belediyesi personeline kaliteli hizmet eğitimi

Talas Belediyesi personeline kaliteli hizmet eğitimi

Talas Belediyesi’nin ilçe sakinlerine  sunduğu hizmetin kalitesini artırmak amacıyla gerçekleştirilen ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi eğitimi sona erdi.

Belediye Meclis Salonu’nda TSE’de görevli Makine Mühendisi Dr. Aysel Engin tarafından 5 gün süreyle verilen Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi tamamlandı.                   

Eğitimin kapanış programında konuşan Kalite Yönetim Sistemi Birim Sorumlusu Mehmet Ali Çetinkaya iyi bir eğitim sürecini tamamladıklarını belirterek şöyle konuştu “Çok verimli bir eğitim programı gerçekleştirildi. Katılan herkese ve değerli hocamıza teşekkür ediyorum. Kalite hedefimizdeki gelişim devam ediyor. Arkadaşlarımız bundan sonra artık iç tetkiklere katılacaklar.”                                

Daha sonra kürsüye gelen Başkan Yardımcısı Ali Küçükoğlu, yakalanan bu ambiyanstan dolayı eğitimi veren Aysel Engin ve katılımcılara şükranlarını sunarken; Başkan Yardımcısı Koray Kök ise, bu eğitimlerin sürekli devam etmesinin kaliteli hizmet açısından önemli olduğunun altını çizdi.

Eğitimin ardından KYS İç Tetkikçi Belgesi almaya hak kazanan 40 personele TSE tarafından belgeleri takdim edildi.

 


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

yol yenileme çalışmaları ile ulaşım ağı genişliyor

Kabakcı'dan halk oyunları ekibine tebrik

Bilgi yarışmasını 'Melikgazi Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi' kazandı

“Kentsel dönüşümün can damarı olan ana yolu tamamlıyoruz”

Vali Çiçek, öğrencileri ilmek ilmek işliyor

Türkiye’nin gözde turizm mekanı olacak

Talas Sporcu Fabrikası göğüs kabartıyor

Bilim Merkezi'nden Kız Çocukları Günü'ne özel söyleşi

Brüksel’de Avrupalılara hitap edecek

Avrupa Spor Şehri Kayseri'ye "Spor Köyü" Projesi

Bir daireyi farklı kişilere sattığı iddia edilen müteahhidin yargılanmasına başlandı

Öğrenciler Mareşal Fevzi Çakmak’ı andı

2 bin 543 adet hobi bahçesi için 22 bini aşkın kişi başvurdu

Kayseri OSB Sağlık Merkezi yapımı için çalışmalar başladı

Hürmetçi Sazlığı'na ziyaretçi merkezi

“Çözüm merkezi, Kayseri’nin en torpilli numarasıdır”