Alo 153 2022’de 1 milyon çağrıya cevap verdi
Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, 2022 yılında 992 bin 350 çağrıya cevap vererek, vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini anında değerlendirip işleme aldı.
Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi, kent genelinde Büyükşehir’in sorumluluk alanındaki anlık sorunların çözümü ve aksaklıkların giderilmesi noktasında ve vatandaşların talep ve önerilerinin ilgili birimler tarafından değerlendirilerek neticelendirilmesi konusunda Kayseri’nin 7 gün 24 saat ulaşılabilen çözüm merkezi olarak Kayseri’nin iletişim numarası oldu.
Kayserililerin birçok konuda dilediği an kolaylıkla ulaşabildiği Büyükşehir Alo 153 İletişim Merkezi’nde, 2022 yılında 992 bin 350 çağrı cevaplandı. Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler titizlikle incelenerek anlık olarak ilgili birimlere yönlendirdi. Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerince sorumluluk alanındaki her türlü konuda hassasiyetle hizmet veren Alo 153 İletişim Merkezi, ulaşımdan yaralı sokak hayvanlarına, KAYBİS’ten otoparka, zabıta hizmetlerinden park bahçe hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunarak Büyükşehir ile vatandaşlar arasında iletişim köprüsü kurdu.
Ayrıca, merkez ve kırsal ilçeler de dahil olmak üzere kent genelinde etkin ve kaliteli bir yerel yönetim anlayışı sergileyen Büyükşehir Belediyesi’nin yapmış olduğu çalışmalarla ilgili teşekkür çağrıları da İletişim Merkezi kayıtlarına geçti.
Büyükşehir Alo 153 İletişim Merkezi’nde yıl boyunca cevaplanan 992 bin 350 çağrı içerisinden 72 bin 908’i incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarılırken, diğer çağrılarda vatandaşa anlık olarak çözüm üretilerek hızlı bir hizmet sunuldu.