ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Antika Pazarı

Mondi Home satışa çıktı

Başkan Palancıoğlu çölyak hastaları ile

TBMM’de gündem oluşturdu

E38'den Anneler Günü'nde annelere özel indirim

Pınarbaşı'ya mahalle mahalle tarımsal hizmet

"Hacılar'da taşkın riskini bertaraf edeceğiz"

AB hibesiyle güneş enerji santrali

İldem'de yollar daha konforlu hale getirildi

Şirintepe Akıl Küpü Kütüphanesi ve İkinci Bahar Evi açılıyor

Talaslı kursiyerlerden huzurevine ‘Anneler Günü’ ziyareti

İstihdam Fuarına ücretsiz ulaşım desteği

Erciyes gündoğumu büyüledi

Öğretmenler 2 gün iş bırakacak

Yahyalı ilçe sakinleri Vali Çiçek ve Başkan Büyükkılıç'ı bağrına bastı

Tanıtım Fuarı'nda öğrencilerle iç içe