ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

ALO 153 TAM KAPANMADA 50 BİN ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Hayatı kabusa döndü, ‘zaman aşımından’ dosya düştü
"Köyümde Hayat Var Projesi, Türkiye için milat olacak"
"Tasarruf genelgesine aykırılık tespit edilirse yaptırım ve para cezası uygulanabilecek"
Spor AŞ'den Pınarbaşı'nda çocuk şenliği
Hacılar Belediyesi'nde SDS imzaları atıldı
Antika Pazarı
Mondi Home satışa çıktı
Başkan Palancıoğlu çölyak hastaları ile
TBMM’de gündem oluşturdu
E38'den Anneler Günü'nde annelere özel indirim
Pınarbaşı'ya mahalle mahalle tarımsal hizmet
"Hacılar'da taşkın riskini bertaraf edeceğiz"
AB hibesiyle güneş enerji santrali
İldem'de yollar daha konforlu hale getirildi
Şirintepe Akıl Küpü Kütüphanesi ve İkinci Bahar Evi açılıyor