BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

?GAZETELER DİJİTAL REKLAMA DA AĞIRLIK VERMELİ?

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, gazetelerin ekonomik anlamda gelirlerini artırmaları için internet haber siteleri üzerinden dijital reklam gelirine yönelik çalışmalara ağırlık vermeleri gerektiğini söyledi.

BİK tarafından Mevlana Kalkınma Ajansı (MEVKA) işbirliği ile Konya yazılı basını ve internet haber sitelerinin reklam bölümünde çalışanlara yönelik ?Yerel Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi? projesi kapsamındaki eğitim semineri düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene, BİK Genel Müdürü Yakup Karaca, Anadolu Gazete Sahipleri Temsilcisi ve BİK Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan, MEVKA Genel Sekreter Vekili Savaş Ülger, BİK Konya Şube Müdürü Özden Konur, Basın Yayın ve Enformasyon İl Müdürü Abdurrahman Fidancı, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Konya Basın Konseyi Başkanı Mustafa Tatlısu, Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Osman Yavuz ile medya temsilcileri katıldı.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri

“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”

Başkan Büyükkılıç'a "SGK Haftası" ziyareti

Ulaşım AŞ'den yerli üretim ile yüzde 83'lük tasarruf

Büyükkılıç, İl Emniyet Müdürü Aydın’ı ağırladı

Başkan Büyükkılıç, dev istihdam fuarını ziyaret etti

Talas Belediyesi'nde vergi mesaisi

Kayseri’de havalar ısınacak

Kayseri Kariyer Merkezi Projesi ile 5 bin 757 kişi iş buldu

“Geri dönüşümle geleceği ve doğayı koruyoruz”

Gençlik Haftası Kayseri’de dolu dolu geçecek

“Başkan Yalçın bize özgürlüğümüzü verdi”

Yıldırım Beyazıt Mahallesi’nde kat karşılığı ihale düzenlendi

Kocasinan, LED teknolojisiyle 5 yılda 12 milyon TL tasarruf sağladı

Erciyes Kayak Merkezi'ne 12 adet tenis kortu kararı

Talas’ta kurban pazarına başvurular başladı