İŞ VE İŞLEMLERDE YENİ BİR DÖNEME BAŞLIYOR.
Melikgazi İletişim Merkezi Koordinasyon toplantısına katılan Başkan Memduh Büyükkılıç ?Melikgazi İletişim Merkezi´nin ilkesi öncelikle vatandaşlarımızın memnuniyetidir.İşin en kısa sürede en hızlı şekilde sonuçlandırılarak karşı tarafa bilgi verilmesidir. Melikgazi´de yaşayan vatandaşlarımız artık pek çok işlemini Melikgazi İletişim Merkezi´nden ve 252 1 333 nolu Alo Melikgazi hattını arayarak kısa sürede çözüme kavuşturacak.? Değerlendirmesinde bulundu?
Melikgazi İletişim Merkezi´nin aynı zamanda web üzerinden gelen istek ve şikayetleri de profesyonel sürece tabii tutarak sonuçlandıracağını belirten Başkan Büyükkılıç?Melikgazi İletişim merkezinde her işlem mutlaka sonuçlandırılacak. İşlemin süreç ve sonucu hakkında vatandaşa geri dönüş yapılarak bilgilendirilecek. Bu hizmetimiz belediyemizin eğitimli ve konusunda profesyonel ekibi tarafından yerine getirilecektir.?değerlendirmesinde bulundu?
Melikgazi İletişim Merkezinde; bir santral, 3 Çağrı Merkezi, 3 İş Çözümleyici çalışanı ile hizmet vereceğini ifade eden Başkan Memduh Büyükkılıç sözlerine şöyle devam etti; ?Kamu yönetiminde hizmetin kısa sürede olması ve süreklilik arz etmesi esastır. Daha da önemlisi hizmetin zamanında yapılması önemlidir. Aksi takdirde hizmet değil eziyet olur. Melikgazi İletişim Merkezi yenilenen hizmet binamızda yeni bir vizyon ve misyon üstlenerek, Referans Hizmet standardında ve kalitesinde vatandaşlara en kısa sürede çözüm üreterek işlemlerini tamamlayacaktır. Vatandaşlarımız konforlu bir ortamda karşılanacak, çaylarını yudumlarken, talepleri eğitimli personellerimizce yerine getirilecektir. İletişim Merkezi ile vatandaşın belediyeye hem çok daha kolay ulaşması, hem de hızlı ve profesyonel hizmet alması hedeflenmiştir.?