MİLLİ EĞİTİM CAMİASI DA 17 ARALIK ŞEHİTLERİNİ UNUTMADI

MİLLİ EĞİTİM CAMİASI DA 17 ARALIK ŞEHİTLERİNİ UNUTMADI

EKİNCİ: ?ŞEHADETİ BİLEN NESİLLER YETİŞTİRECEĞİZ?

Milli Eğitim İl Müdürü Celalettin Ekinci, şube müdürleri ve öğretmenler 17 Aralık 2016´da çarşı iznine çıktıkları esnada terör örgütü PKK´nın bombalı saldırısına hedef olan 15 asker anısına Şehit Komandolar Durağına karanfil bıraktı.

Milli Eğitim İl Müdürlüğü tarafından Şehit Komandolar Durağında düzenlenen anma etkinliğinde önce Kur´an-ı Kerim okundu. Ardından İl Müdürü Ekinci ve beraberindeki öğretmenler, şehitler anısına durağa karanfil bıraktı. Konuyla ilgili açıklama yapan Ekinci, Milli Eğitim camiası olarak şehitliği ve şehadet makamını bilen öğrenciler yetiştirmek için çalıştıklarını dile getirdi. Ekinci, ?Türk milleti ne şehitleri unutur, ne şehadetleri unutur. Yedi düvelle karşı karşıya gelsek de asla ve asla Milli Eğitim camiası ve Türk milleti bu vatanı böldürtmeyecek. Toprağa düşen tüm şehitlerimizi rahmetle anıyoruz. Milli Eğitim camiası olarak, şehadeti ve şehitleri bilen bir nesil yetiştirmek için, gece ve gündüz elimizden gayreti göstereceğiz. Şehitlerimizin ruhu şad olsun? diye konuştu.


Haber Kaynak : İHA

“19 Mayıs milletimiz ve ülkemiz için gelecek adına atılan tarihi bir adımdır”

“Gençlik Yürüyüşü” Etkinliği gerçekleştirdi

Özel çocuklara "QR kodlu" koruma

"Güçlü Türkiye gençlerimizle gücüne güç katacak"

Başkan Yalçın: “19 Mayıs Türkiye Cumhuriyeti tarihinin önemli köşe taşlarından biridir”

Kayseri Üniversitesi 6 yaşında

Başkan Özdoğan: “Hacılar’da mozzarella peyniri üretilecek”

Başkan Yalçın’ın tarihi adımı ses getirdi

"Müzelerimiz 18 Mayıs'ta ücretsiz gezilebilecek"

Başkan Çolakbayrakdar’dan KOCAFEST'e davet

Melikgazi Belediyesi’nden nitelikli kurban pazar yerleri

“Eğitimlerle vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet sunuyoruz”

Başkan Büyükkılıç'a "SGK Haftası" ziyareti

Ulaşım AŞ'den yerli üretim ile yüzde 83'lük tasarruf

Büyükkılıç, İl Emniyet Müdürü Aydın’ı ağırladı

Başkan Büyükkılıç, dev istihdam fuarını ziyaret etti