TALAS BELEDİYESİ’ NİN HİZMET KALİTESİ HEP YÜKSEK
Talas Belediyesi’nin vatandaşlara sunduğu hizmetin kalitesini artırmak amacıyla Türk Standartları Enstitüsü ile her yıl gerçekleştirdiği ISO 9001: Kalite Yönetim iç tetkik incelemeleri başladı.
Türk Standartları Enstitüsü ile her yıl tekrarlanan ISO 9001: Kalite Yönetim iç tetkik incelemeleri öncesinde Belediye Meclis Salonu’nda yapılan bilgilendirme toplantısına Talas Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Güngör, birim müdürleri ve tetkik görevlileri katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Kalite Yönetim Sistemi Birim Sorumlusu Mehmet Ali Çetinkaya, iç tetkikle ilgili yaptığı bilgilendirmede şu konulara dikkat çekti “Her yıl iki kez iç tetkik toplantısı yapıyoruz. Bu yılki ikinci tetkikimiz bugün başlayıp gelecek hafta çarşamba günü sona erecek. Belediyemizde TSE İç Tetkik Belgesi olan 34 personelimiz var. Bu da iyi bir sayı. Tetkiklerde hassas görevler, risk formları ve kalite hedefleri üzerinde durulması gerekli.”
Daha sonra konuşan Talas Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Güngör’de Talas Belediyesi’nde 15 yıldır kaliteli hizmet için çalışıldığını vurgulayarak şöyle konuştu “2006 yılından beri emek verilmiş, göreve geldiğimizden beri de bütün kurumsallık ilkeleri doğrultusunda Mustafa Yalçın başkanımızın da hassasiyetleri kapsamında Kalite Yönetim Sistemi’ni önemsedik. Birimlerimiz değişiyor, yönetmelikleri değişiyor. Bununla beraber kalite yönetim sistemi prosesleri güncelleniyor. Bu güncellemeleri takip etmemiz gerekiyor. Bu sistem belediyemizde iyi işliyor. Kurumsallaşma noktasında her zaman daha iyiye doğru ilerliyoruz. Bu konuda hepinize teşekkür ediyorum. Birimlerimizden hizmet alan vatandaşlarımızdan memnuniyetini her daim duyuyoruz. İşleyişimizin iyi olduğunu, hızlı olduğunu, ciddi emeklerin olduğunu biliyoruz. Bunun da karşılığını alıyoruz. Yeterli mi? Değil. Hedefimiz her zaman daha iyiye ulaşmak.”