BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

BASIN İLAN KURUMU (BİK) GENEL MÜDÜRÜ YAKUP KARACA,

?GAZETELER DİJİTAL REKLAMA DA AĞIRLIK VERMELİ?

Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Yakup Karaca, gazetelerin ekonomik anlamda gelirlerini artırmaları için internet haber siteleri üzerinden dijital reklam gelirine yönelik çalışmalara ağırlık vermeleri gerektiğini söyledi.

BİK tarafından Mevlana Kalkınma Ajansı (MEVKA) işbirliği ile Konya yazılı basını ve internet haber sitelerinin reklam bölümünde çalışanlara yönelik ?Yerel Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi? projesi kapsamındaki eğitim semineri düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi. Törene, BİK Genel Müdürü Yakup Karaca, Anadolu Gazete Sahipleri Temsilcisi ve BİK Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan, MEVKA Genel Sekreter Vekili Savaş Ülger, BİK Konya Şube Müdürü Özden Konur, Basın Yayın ve Enformasyon İl Müdürü Abdurrahman Fidancı, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir, Konya Basın Konseyi Başkanı Mustafa Tatlısu, Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Osman Yavuz ile medya temsilcileri katıldı.


Haber Kaynak : KURUM BÜLTENİ

‘9. Uluslararası Erciyes Tıp Tıbbi Genetik Kongresi’ başladı
2 kilometrelik kuyruğu görenler gözlerine inanamadı
Spor A.Ş.'den 11. Yeşilay Bisiklet Turu
Büyükkılıç’tan bilim ve bilişim projeleri
“KAYBİS yeni sezonunu açtı”
Bisiklet Turu 5 Mayıs Pazar günü düzenlenecek
“Seçimsiz geçecek 4 yılı çok iyi değerlendirmemiz gerekiyor”
HAK-İŞ 1 Mayıs'ta taleplerini sıraladı
1 Mayıs kutlamalarında yoğun güvenlik önlemleri alındı
Hobi bahçelerinin yeni sakinleri belli oldu
Melikgazi’de kentsel dönüşüm çalışmaları hızla devam ediyor
Yağmur suyu taşkını asfaltı çökertti
Domates fidesi dağıtım etkinliğine davet
Öğrenciler yaptıkları uçurtmaları gökyüzü ile buluşturdu
“Kentsel dönüşümle sosyal dönüşümü birlikte gerçekleştiriyoruz”